Saturday 16 July 2011

soalan

soalan - soalan yang orang tanye berkaitan dgn upu

1. dapat u mane : dpt ums le

2. best ke ums : entah mane lah aku tau sbb aku xpernah masuk

3. so kau mmg nk masuk ums la : yelah dah die bagi aku ums.aku nk masuk mane lagi.grrrr

4. mmg nie kos yg kau minx : nie merupakan antara kos yg aku minx.kalau x silap pilihan ke-4

5. nnt boleh la cari awek sabah : gile aku nk kawin dgn org sbah.xnk aku nnt bapak die sumpit aku

6. boleh lah kau trevel kat sne : mayb, tpi aku nk belajar laaaa

7. pergi sane naik flight la : mestilah xkn aku nk naik bot kot

8. nnt x homesick ke : ceehhh ape la homesick, x macho laaa

9. org ckp makanan kat sane best : aku peduli hape.x kn aku nk makan jee

10. kau nk balik nnt mcm mane : balik je lah naik kapal.xkn aku nk bgtau kot

11. perasaan kau dpt course nie : entah nk ckp hepi pun x, sedih pun x. moderate je

12. rase beruntung : beruntung lah drpd ade yg xdpt

13. bai : yelah bai..


No comments:

Post a Comment