Wednesday 27 July 2011

ABBA

hai.hari nie nak cite sikit pasal group ABBA nie. korg pernah dgr x pape pasal group nie? kalau nk tau aku mmg admire gile dgn band nie. band nie merupakan antara band yang paling popular time era 80. mmg dasyat lagu2 die. menarik dan x bosan kalau x dengar. haha. korg tau x maksud ABBA tu? tuh shortpom untuk name2 ahli dalam band tu laaaa. ade 4 org semua. 2 laki 2 ppuan. matching kannn? hahaha.

Agnetha
Björn
B
enny
Anni-Frid





tulah name2 dorg. haaaa.menarik kan mcm mane dorg boleh muncul dgn name2 nie? antare lagu faveret aku laa kan SUPER TROOPERS, HONEY HONEY, MAMMA MIA, OUR LAST SUMMER, SOS, THE WINNER TAKES IT ALL. haha. mmg banyak lagu2 yg dorg dah buat. tpi nielah antare yg aku minat.,try lah dengar kalau x cayee. kat bawah nie aku sertakan lagu2 dorg.



mamma mia


the winner takes it all


honey honey


sos

best kan lagu2 yang aku sertakan sekali. tpi sayangnye group nie dah berpisah tau 1983. habislah riwayat ABBA nie. xtaulah ade lagi ke yg masih hidup. =)

2 comments: