Monday 8 August 2011

1992 bahan eksperiment

setuju atau tidak kalau difikirkan bahawa budak-budak yang lahir pada tahun 1992 merupakan antara bahan eksperimen oleh kerajaan Malaysia dari segi pendidikan negara supaya terus maju dan utuh di persada dunia.
(eceh bm aku gempak laaa.) . kat sini aku sediakan beberapa bukti, moh terjah



  • ujian darjah 3, pts dibatalkan
  • BCG, Rubella bagai xde time darjah 6
  • permulaan penggunaan bahasa inggeris form 1
  • spm dijadikan dwi bahasa
  • pengredan spm ditukarkan ke A+, A, A-
  • pendidikan sivik (nieh x berape nk sivik laa)
  • sistem syllabus matrik, poli ditukarkan 
  • kemasukan ke universiti pada bulan 9

lepas nie ape plak? mmg kite nie dijadikan bahan eksperiment, ade yg baik ade yg buruk, so terimalah ye, papepun bangge dpt lahir pada tahun 1992 sbb dapat lihat dunia, ibubapa dan kawan2 yg setia berada di sisi kita

p/s : sivik dgn masuk u lambek tu la yg den paling x suko

8 comments:

  1. tq...tp tlng repost link acap dgn group mne ye? satu group saje

    ReplyDelete
  2. hikhikhik betul2. tp kira beruntungla jugak :)

    ReplyDelete
  3. ACAP. tahu dop skunk nih kat uitm ade shortsem. macam mbe aku. rasenye batch kre jugak yg baru mula. a year 3 sem.

    ReplyDelete
  4. owh.tau2 ade dgr gak cite.haha.

    ReplyDelete
  5. hehek one of them kot tuhh.. nanti aku try tanya mbe aku .

    ReplyDelete
  6. betul jugak kann...hehe...mohon share:)

    ReplyDelete