Tuesday 26 April 2011

KMM's last day

mai2 nie nak habaq sket kat hangpa semua
cek nk bgtau pasal cek punya hari terakhir kat kolej nun
nie bukan cek duit atau pape pun
cek dok habaq pasai diri cek la nie
nak lagu mana lagi
lagu nie pun x terdengar
hehehe
nie ha gambar yang sompek den upload kan ha
xdo la den nak banggokan
sajo jo nk bgtau.
^__^Y


nielah bilik aku lepas kemas.
barang aku je da banyak


my best roomates ever Piew!!


bob dan din
kalo xbgtau name pun korg da dpt teka kan???


ape kene budak nie sengih2 mcm selipar koyak je.
din muke semangat gile cam baru lepas menang award



nie lalat yang paling gedik skali
muaz!



sempat bergambar dgn budak aras C4.2

lepas exam chemistry yg mcm cip tu
aku pun jumpe kengkawan aku yg sememangnye 
menunggu giliran berposing dgn Celebrity!!
cewahhhh


mimi same PLKN dgn aku


boon shan n wern


mak ngah Nita


nie la bobo beru


faezah dgn mimi.
dekat hep la nie
pastu jenjalan kat hep
minx maaf dgn semua yg ade kat dlm tu
akak opis,abang opis
maaf ye sebab buat hep tu mcm rumah sendiri
ngeh2


lalat nie ha
kemain pink lagi


qimi dgn En khai.
pphep KMM


bergambar dgn meor abdul rahman
best friend aku yg xkn aku lupekan
thanks sbb ajar aku banyak bende kat kmm
 aku tau aku banyak buat salah
gaduh
x bertegor
jeling
hot tempered
merajuk
degil
sori sbb buat cmtu
tpi aku syg kau sbgi kawan aku
thanks

farisasyrafazizan

No comments:

Post a Comment